Inloggen lukt niet

Je wilt met jouw gebruikersnaam en wachtwoord inloggen maar dat lukt niet. Controleer dan de volgende items:

Juiste gebruikersnaam?

Weet je zeker dat je de juiste gebruikersnaam hebt? Je hebt je gebruikersnaam ontvangen van jouw contactpersoon door wie je bent uitgenodigd de scan te doen.

Goede wachtwoord?

Weet je zeker dat je gebruikersnaam goed is, dan moet het je wachtwoord zijn. Controleer of je het niet per ongeluk fout hebt getypt of een spatie teveel hebt meegegeven bij het kopiëren. Dat wil soms nog wel eens gebeuren. Vraag anders een nieuw wachtwoord op. Dit kan via de link ‘Nieuw wachtwoord opvragen’ op het inlogscherm. Volg de onderstaande 5 stappen:

Stap 1. Ga naar het inlogscherm van de DocentenScan en klik op ‘Nieuw wachtwoord opvragen’ en voer jouw gebruikersnaam in.

Stap 2. Ter beveiliging; type De Code over en klik op de button Nieuw wachtwoord. Code onleesbaar? Ververs het net zo lang totdat je het kunt lezen.

Stap 3. Check je e-mail voor een nieuw tijdelijk wachtwoord.

Stap 4. Log opnieuw in met jouw gebruikersnaam en dit tijdelijke wachtwoord. Let op, dit wachtwoord is 4 uur geldig. Daarna moet je je eigen wachtwoord opgeven. Dit is voor je eigen veiligheid van gegevens.

Stap 5. Je wordt daarna gevraagd zelf twee keer een eigen wachtwoord in te voeren. Klik daarna op Opslaan en je kunt verder.

Waarom lijken vragen op elkaar?

Het klopt dat sommige vragen ogenschijnlijk op elkaar lijken. Dit is onder meer voor consistentie in de beantwoording van vragen.

Vanuit welke rol moet ik de vragen invullen?

Dit is een veelgestelde vraag. Wij raden je aan om niet na te denken bij het beantwoorden van een vraag, maar vanuit je directe eerste gevoel te antwoorden. Dit is het beste antwoord. Ook al stellen we vragen over gedrag, staat het feit dat je je misschien in verschillende situaties anders zou gedragen, in dit geval los van je cultuurprofiel.

Waarom gebruiken jullie veel de woorden 'nooit', 'heel vaak'?

Eigenlijk is dit vaak niet een vraag, maar een opmerking. Het klopt dat deze woorden in de docentenscan door ons regelmatig worden gebruikt. Dit is noodzakelijk om goed te kunnen testen. Sorry als het irriteert, we doen het met opzet, maar wel met een goede reden: om jou een zo goed mogelijk aansluitend inzicht en rapport te geven.

Ik wil een account, hoe werkt dit?

Leuk dat je wilt gaan werken met de docentenscan. We maken met plezier een organisatieaccount voor je aan. Via dit account kun je vanuit je eigen organisatie docenten uitnodigen voor het maken van de docentenscan. Ook kun je via dit account alle rapporten inzien. Het is tevens een administratiesysteem, waarbij je nieuwe credits voor nieuwe docentenscans kunt kopen.

Als je ons een mail stuurt, dan maken wij een account voor je aan. Tevens ontvang je een instructie voor het werken met dit account. We zijn vanzelfsprekend beschikbaar voor support en helpen je graag op weg. Vraag je account aan en ga aan de slag!

Stel je vraag

Stel je vraag hieronder.






Je naam (verplicht)

Je email (verplicht)

Onderwerp

Je bericht